“E-TİCARET WEB SİTESİ”
1.
Veri Sorumlusu
Bu aydınlatma metni, 6698
sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (“Kanun”) 10. maddesi ile
Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar
Hakkında tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla Atak Teknolojik Sistemler
Anonim Şirketi (Şirket) tarafından
hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesinin yanı sıra şeffaf ve hesap verebilir
olmak amacıyla hazırlanmıştır.
2.
Kişisel Verilerin Hangi Amaçla
İşleneceği
Çerezler;
2.1.Saklandığı Süre
Bakımından Çerez Türleri
2.1.a. Kalıcı Çerezler: Kalıcı çerezler ilgili kişi silinceye veya süreleri
doluncaya (bu çerezlerin cihazında ne kadar kalacağı, çerezlerin "kullanım
ömürlerine" bağlı olacaktır) kadar sabit diskinizde kalırlar. Bu çerezler
parolanızı kaydeden ve web sitesi oturumunuzun sürekli açık kalmasını sağlayan,
böylece her ziyaretinizde birden fazla kez parola girme zahmetinden kurtaran
çerezleri ve web sitesine daha sonraki ziyaretlerinizde sizi hatırlayan ve tanıyan
çerezleri içerir.
2.1.b. Oturum Çerezleri: Oturum çerezleri “tarayıcı oturumu” süresince geçerlidir.
Tarayıcı oturumu, internet tarayıcısı pencerenizi açtığınız an başlamakta olup,
tarayıcı pencerenizi kapatmanızla sonlanmaktadır. Tarayıcınızı kapatmanızla
birlikte, tüm geçici çerezler silinmektedir.
2.2. Kullanım
Bakımından Çerez Türleri
Zorunlu/Teknik Çerezler: Web sitesinde gezinmek ve web sitesinin özelliklerinden
faydalanabilmek için zorunlu çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, web sitesinden
sağlanan temel hizmetlerden faydalanılamaz. Bu çerezlere, sistemin
yönetilebilmesi, sahte işlemlerin önlenmesi için ihtiyaç vardır ve engellenmesi
halinde web sitesi çalışamayacaktır.
a.
Ürün veya Hizmet Alan Kişi Üyelik Süreci;
Şirket web sitesinde iletişim formu
doldurulmuşsa;
Amaçları |
|
Kimlik,
İletişim, İşlem Güvenliği, Müşteri İşlem |
İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin
Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin
Yürütülmesi |
b.
Ürün veya Hizmet Alan Kişi Aktivasyon Yapılması;
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
Müşteri İşlem |
İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama
Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Ürün /
Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi |
c.
Çalışan Adayı;
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
Özlük Bilgisi |
Çalışan Adayı
Seçme ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi Çalışan Adayı
Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi |
d.
Çalışan;
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
Özlük Bilgisi, Finans, Sağlık Bilgileri, Hukuki İşlem, Lokasyon, Görsel ve
İşitsel Kayıtlar |
Acil Durum
Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Çalışan
Memnuniyeti ve Bağlılığı Süreçlerinin Yürütülmesi Çalışanlar
İçin İş Akdi ve Mevzuattan Kaynaklı Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi Çalışanlar
İçin Yan Haklar ve Menfaatleri Süreçlerinin Yürütülmesi Denetim /
Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi Eğitim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi Finans ve
Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi Hukuk
İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi İç Denetim /
Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi İnsan
Kaynakları Süreçlerinin Planlanması İş
Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi İş
Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve
Değerlendirilmesi İş
Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Şirket
E-Posta Adreslerinin Oluşturulması Ücret
Politikasının Yürütülmesi Veri
Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini Yetkili Kişi,
Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
e.
Bayi Yetkilisi;
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
Müşteri İşlem, Finans, Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi Yetkili Kişi,
Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
f.
Bayi Çalışanı
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Sözleşme
Süreçlerinin Yürütülmesi Yetkili Kişi,
Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
g.
Tedarikçi Yetkilisi
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
Finans, |
Finans ve
Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi İş
Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi Mal / Hizmet
Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi Tedarik
Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi |
h.
Tedarikçi Çalışanı
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim |
İletişim
Faaliyetlerinin Yürütülmesi İş
Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi Mal / Hizmet
Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Tedarik
Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi |
i.
Wi-Fi Kullanıcısı
Kişisel Veri Kategorileri |
Amaçları |
İşlem Güvenliği |
Bilgi
Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi Denetim /
Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi Erişim
Yetkilerinin Yürütülmesi Faaliyetlerin
Mevzuata Uygun Yürütülmesi İç Denetim /
Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi |
j.
Ziyaretçi
Kişisel Veri
Kategorileri |
Amaçları |
İşlem Güvenliği |
Acil Durum
Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi Fiziksel
Mekân Güvenliğinin Temini Ziyaretçi
Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi |
3. Kişisel
Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Zorunlu/teknik çerezler; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m.5/II-a gereği 5651
sayılı "İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar
Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun" isimli kanunda
zorunlu tutulması sebebi ile “kanunlarda açıkça öngörülmesi”
hukuki sebebine dayanarak otomatik yöntemle,
Kalıcı çerezler ve oturum
çerezleri; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m.5/II-f gereği
“ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri
sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki
sebebine dayanarak otomatik yöntemle,
Üye olunması, alışveriş yapılması
süreçleri için işlenen kişisel veriler; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması
Kanunu m.5/II-f gereği “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar
vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin
zorunlu olması” hukuki sebebine dayanarak otomatik yöntemle işlenmektedir.
4.
İşlenen Kişisel Verilerin
Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Söz konusu kişisel veriler Şirket
tarafından hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi amacıyla ya da ilgili mevzuat
gereği talep halinde adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine; hukuki,
teknik ve ticari-iş güvenliğinin temin edilmesi amacıyla hizmet sağlayıcılarına
aktarılabilecektir.
5.
KVKK 11. Maddesi
Gereğince İlgili Kişinin Haklar
Kişisel
verisi işlenen ilgili kişilerin hakları 6698 sayılı Kanunun 11. maddesinde
düzenlenmiştir. Aynı Kanunun 13. maddesindeki başvuru hakları, Veri Sorumlusuna
Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemlerle aşağıda
verilen iletişim bilgileri aracılığı ile kullanılabilecektir.
Şirket
tarafından, ilgili kişi tarafından yapılacak başvurular en kısa sürede ve en
geç 30 gün içerisinde cevaplandırılacak ve sonuçlandırılacaktır.
İletişim
Bilgileri:
Adres: Tariki Has sk.
Tavukçuoğlu İş merkezi No:2 K:3 Bostancı/ Kadıköy K:3 Kadıköy/İSTANBUL
Telefon: 0850 333 0 375
E-Posta: hello@fixpack.com.tr
WEB: https://www.fixpack.com.tr/